01 December 2014

Business Part Time @ Danga City Mall

Assalamualaikum w.b.t

Hujung minggu memang waktu yang sangat sibuk bagi Sarah. Lagi2 sekarang ni dah join buat business part time setiap sabtu & ahad di Danga City Mall, Johor Bahru. Untuk pengetahuan korang semua, setiap sabtu & ahad DCM ada buat Flea Market atau dalam bahasa melayunya Pasar Lambak. Flea Market ni berada di kawasan medan selera, tingkat 4, Danga City Mall. 



Majority yang meniaga kat situ ialah collector untuk duit2 syiling lama & setem, collector untuk peminat hotwheels, barangan 2nd hand, dan makanan ringan seperti kerepek dll. Alhamdulillah dh genap 4 minggu Sarah & Mr.Sevole berniaga di Flea Market. Sambutan pon agak baik daripada customer2 yang minat untuk collect lego & hotwheels. Sarah pon tumpang sekaki jual cake in a jar. So kepada sesiapa yang berminat ingin dapatkan perkhidmatan dari Sarah, boleh terus contact Sarah okey.



Lately ni kami tak dapat nak fokus dekat business sahaja. So, kami decide untuk niaga pada hari sabtu sahaja sebab sibuk hendak bahagikan masa untuk uruskkan perihal wedding. Tapi if ada customer yang request nk order cake in jar Sarah still akan layan setiap customer Sarah. So tunggu apa lagi. Jom try cake in jar yang marvelous & fresh from Sarah.


Kepada collector2 kat luar sana, mana yang berminat untuk collect hotweels, lego dan motor & kereta diecast, boleh contact 0139005126 (Sarah). Kami akan cuba bagi servis yang terbaik kepada anda ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...