04 December 2014

Misi Mencari SBU@Jaybee

Assalamualaikum w.b.t

Baru-baru ni SBU a.k.a sincerelybyushawls ada buat contest untuk warga johor especially yang minat sesangat dekat produk & vendor sbu. Memandangkan sbu bakal membesarkan empayarnya di johor, jadi sbu akan buat contest misi mencari sbu iaitu kita dikehendaki mencari lokasi sbu di johor. Sangat menarik bukan.


Menurut pihak sbu, outlet sbu di johor berada di kawasan yang strategik dan berdekatan tempat makan yang fames di johor. Agak-agak uolls la dekat mana ye sbu ni melebarkan sayapnya? hihiii...yang pasti Sarah dah jumpa lokasi sbu ni..hoyehhh!!



Syarat contest ni ialah korang kena pergi cari lokasi sbu di jb ni dekat mana. Then bila dah jumpa lokasi boleh la snap picture korang macam yang Sarah snap ni. After dah snap, korang bolehla share di instagram sbu dengan mentag 3 orang rakan anda & tak lupa juga untuk tag sbu ye. Lastly anda perlu hashtag #misimencarisbujb. Pemenang akan dapat free square shawl from sbu ye. Tarikh tutup pada 15 Disember ni okey. Apa tunggu lagi, jom cari sbu! ^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...