07 August 2011

Me..Weeding??

Ni nak habaq mai la kan. Tahun 2011 ni memang tahun orang kawen rasenya. Bukan takat kawen, tunang pown dew gak. Dew certain 2 mmg dah bajet la dia nak kawen kan tp dew certain 2 cam terkejut mak bila tetiba dapat undangan dari orang yang x disangka. Spew orang tue pandai2 la teka ea.


Tapi satu jew yg x best kalau g kenduri kawen nie. Mula la orang lak yg tanya aku bila nak kawen. Cuba kalau jumpa jangan tanya isu2 cm2. Sensitive tao jiwa & raga nie. Aku just boleh jawab “insyaallah, kalau dew jodoh cepat la saya ni kawen” tapi dalam masa yg sama de gak orang yg nasihatkan aku belajar la puas2 nanti dah kawen x dapat nak enjoy cam zaman bujang..tol kew?? Em ntah la kan. Aku pown x kawen lagi. Mana la aku tao hihiii.


Pape pown aku nak wish “SELAMAT PENGANTIN BARU” to all my friends yang baru jew melangsungkan perkahwinan diaorang & x lupa juga kepada yg bertunang “SELAMAT BERTUNANG”. Jangan tunang lama2 sgt. X elok k. daaaaa:D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...