07 August 2011

Makan Besar With My BFF


Venue: Muara Ikan Bakar, Port Klang
Time : After Magrib

Ni aku nak cite time sebelum pose ritu la. Aku dpt invitation dr family pinat. Title mmg kunun2 gempaq..makan tu xlah besar sangat pon. Aku je yang makin membesar hahaaa. Makan-makan ni disorganize oleh family pinat ea. Aku & umie just follow sebab makan-makan ni nak ucap tenkiu kat kitaorang sebab tolong time kenduri akak-akak pinat especially umie la. Dia dikira tulang belakang majlis gak la:D


Alhamdulillah wedding semua berjalan dengan lancar. So that why family pinat belanja kitaorang makan & sedara mara beliau. Tapi xpew. Yang pasti time kenduri pinat aku & umie kena la free2 kan diri kitaorang sebab bestfrend nak kawen kan. Yang pasti kitaorang kena lepak dengan dia 7 hari 7 malam sebelum nikah & selepas nikah hahaaaa. Sambil2 tu leh arh usha2 nak kacau pengantin kan. Pape pon kalau dah jodoh antara kami2 datang awal sebelum masa nya, get ready jew la ea. Jangan lupa adiah & also kena overnite untuk abiskan masa bersama ea dear. Lastly aku & family nak ucapkan trimas kat family pinat for the dinner & selamat pengantin baru gak untuk kak ina. Enjoy the moment:D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...