15 August 2011

Hobi Sampingan Masa Cuti


Hye2. Sejak aku x bekerja ni memang keje aku melepak jela kat rumah. Aku ciap buat jadual lagi & jadual tu memang tetap dah. Kalau de tuka pown tuka sikit2 mengikut keadaan semasa la kan. Cam biase lor pas sahur je aku kemas2 rumah. Kalau dew baju kotor leh basuh baju. Dah siap semua aku bantai tito balik la. Penat kowt pagi2 dah siapkan semua benda.
Aku bangun2 tito jew teros bantai main game dulu hihiii. X senonoh kan anak dara pokcik mokhtar nie. Dah ciap maen game baru la aku g mandi. Dah rase segar baru g bukak tv. Lagi2 la kalau dah start kul 3 kan. Huh mmg kelam kabut aku bukak tv. Cite feverat aku dah start. Kalau pukul 3 sampai 4 tu janganla kacau aku. Aku nak bantai tengok cite Bella Calamidades. Cite Venezuela yang baru.
Lepas abis jew cite bella, aku teroskan usaha aku tengok tv. Still maintain kat tv3 lagi. Aku sambung tengok cite Laila Manja. Mula2 tu aku x suka gak tengok cite nie sebab dew tutttttttttttt tapi best lak bila dah lame2 tengok. Abis jew cite laila manja aku sambung lak tengok cite korea hahaa. Kat 8tv dew cite boys over flower versi korea punya. Sebelum nie aku just tengok versi Taiwan ngan jepun jew. Terbaik tol hidup aku tiap2 hari kan. Dah abis cite kena masak untuk buka. Nanti dew pulak yang x berbuka. Lagipun masak kena cepat2 sebelum pukul 7 sebab pukul 7 dew cite Kasih Alia lak. Isyk mana leh lepas tengok cite nie. Rugi sangat2. Pape pown enjoy sangat2 tengok tv melainkan dew owg lain kacau:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...