04 August 2011

Belek..Telek..Senyum:D

Ni cite lepas aku sahur tadi. Sambil2 nak tunggukan pukul 7 setengah pagi aku pown pew lagi bismillahirrahmanirahim la. Red lappy aku dibukak. Masa mula2 bukak ingatkan nak main game tapi last2 aku tergerak hati nak tengok gambar bila aku terpandangkan folder picture 2. Dari malam tadi kot aku asyik duk belek tengok gambar. Kalau malam dia lain sikit. Mood tengah romatika d’amoure la katakan. So confirm2 la aku tengok gambar si dia.


Pastu pew lagi mula la aku start belek satu persatu folder yang dew kat dalam red lappy aku ni. Telek punya telek ternampak lak folder yang bertag dengan nama zaman lampu laut. Aku pown bukak la folder 2. Pew lagi aku duk bantai ketawa & sambil 2 diselangi dengan senyuman yang x leh tahan ayunya (perasan jap sbb xdew yang nak puji pown kan). Aku xtau la nak kata time kecik aku ni chomel kew selekeh hahaaa. Malas nak cite panjang2. Tengok jew la gambo nie yek:d
xtao arh zmn biler pnyr gambo kan

smua time mude2 + parents aku gak:D

nie pown aku x ingt bile sbb majority smua kcik2 lg

aku mase kat rumah guru d'Telok Gong

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...