19 January 2015

Throwback: Wedding My Besties Finaz & Zizie Part II

Assalamualaikum w.b.t.

Sabtu, 26 Disember tibala hari yang dinanti2kan. Pagi-pagi kitaorang dah bangun and aku pulak malam tu x boleh nak tito. Tak tau la kenapa kan. Ngalahkan pengantin lak yang nervous nak sanding kikiii. Pagi tu memang semua pack-pack barang nak bawak g masjid sebab majlis dekat masjid rahimiah, klang. So, aku dengan anis a.k.a sepupu pinat hantar barang sikit-sikit dekat tempat majlis. Jirah sebagai pengapit so kena sentiasa ada dengan pinat. Aku ditugaskan datang awal so kenalah siap awal. Tak boleh la datang sama time dengan pengantin.








Bila dah sampai x banyak sangat keje aku kena buat just arrangekan budak-budak flower gurl dengan jaga budak kecik hihii. Then, sampai masa pengantin pon berarak masuk untuk pergi meja makan. Walaupun ada pelamin tapi dorang x ada sanding-sanding. So pelamin tu just tempat untuk amik gambar sahaja. Bagi aku yang penting semua berjalan dengan lancar pon dah cukup baik. Setel majlis je, aku & jirah minta diri balik rumah sebab memang dah melekit gila badan. Mana taknya, dari pagi sampai ke petang a.k.a abis majlis heheee. Apa-apa pon tahniah to my bestfriend Pinat & Zizie. Semoga bahagia hingga ke syurga & dapat baby yang comel-comel okey ^_^

Wedding Cake from Choc'n Cheezz



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...