28 November 2014

Let Get Started..


Assalamualaikum

Salam Jumaat uolls.

Sempena hari jumaat yang barakah ini, dengan  ini Sevole Dairy akan beroperasi membuang sarang & habuk yang dah lama bermaharaja lela dalam blog ni. Mana tidaknya, dah lama tak coret apa2 dalam diary online ini.

Perasaan nak berbelog balik dah start. So let's get started. Hope you all sudi membaca & mencerna setiap posting2 yang bakal menjelma *eheheeee ayat tak nak skema sangat kan*. Hari ini nak cerita kepochi2 sikit la ya. Siapa kat sini yang minat & follow gila2 produk dari butik?? Okay ni nak bagitau good news untuk korang yang minat sesangat dekat SBU @ Sincerelybyushawls. 


Okey SBU ada join Nightfest@nellysa_xo hokey. Nightfest ini akan berlangsung di R&R Pandan, Johor Bahru mulai jam 5 petang hingga jam 2 pagi uolls. SBU especially akan berada di sana selama satu hari sahaja. So kepada peminat SBU yang asyik kena grab shawls dorang by online, bolehla turun padang untuk shopping ur favourite items hokey. 
Insyallah Sarah pon akan turun padang petang ini untuk shopping. So apa lagi yang uolls tunggu. Tinggal 10minit sahaja lagi sebelum bermulanya nightfest. Jumpa di sana ya ^_^








*Kredit to: SBU Instagram*





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...