23 August 2012

Muqri Qayyum Big & Bigger

Assalamualaikum w.b.t


Good news. Adk aku yang kecik 2 dh besor sekarang nieh. So cute tp nakal yang teramat. Yang penting aku x manjekan dia sangat. X bagos untuk budak2 terlebey manje lagi2 dia sorang jew anak laki dalam family. Walaupun aku selalo gak marah dia tp aku still sayang dia walaupun dia bkn adk kandung aku. ILU Muqri Qayyummm ^_^


*Besar x kete adik*


*Vrooommm..vrooommmm*


*Yo..Yo..Watsup everyOne*


*Beso kasut dia yek*


*Playtime..at KidzZone*


*Jom maen air..yehoo*


*Cian dia..sedu ea cyg*


*Cute x kami?*


*Shopping tyme..nak tuh k.sarah*


*Chak!!*


*Ee bdk nieh x reti nak pakai kasut ea*


*Posing maut dari my Lil Bro*


*Beso dh adik akak*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...