23 August 2012

Going For Interview



As usual, orang sebelum konvo o dah abis belajar dah sibuk2 cari keje o g interview tp aku duk elek lg kt uma..hurmmm nk wt cmne rezeki x dew lagi tapi lately banyak gak aku dipanggil utk dtg interview. Alhamdulilah takat nie semua interview yang aku g ok.


First kt shah alam as sales exec. G interview tros dapat tp dapat bertahan 1mgu jep.

*Crystal Crown Hotel*

*Alhamdulilah dapat keje*

Then aku dapat kt port klang. Company forwarding sbg documentation clerk. Macam biase aku g interview & teros dapat. Alhamdulilah rezeki aku agaknya. Sampai hujung bulan 8 nie cukuplah 3 bulan aku keje kt sana. Seronok keje kt ctu tp de certain part yg aku kurang nak berkenan sikit. That why cukup jew hujung bulan 8 nieh aku dh x keje kt tmpt 2 lg & in another word im a jobless person uwaaaaaaaaaaaaa!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...