05 September 2011

My Cutie Little Botak


Ni nak cer cite ckit tyme sblm raye. Aku g temankan mak aku g skola amek kueh & tgntgn rekod guru. Sambil2 tue ingat leh arh cuci2 mata sekali mak aku ckp xdew sape kt skola. Lor ptot arh sunyi sepi jew kwsn skola 2. Pew agi aku pown wt la tmpt 2 cm tmpt aku hahaaa.
Sebelum raye hari 2 aku & family ada gak g melawat si dak tecik qayyum. Si kecik 2 demam pulak. Maybe dia nak pandai something kowt 2 yang sampai demam2. Bila ubat dah campur ngan susu pandai tol dia x nak minum susu 2. Dia tao rasenya yg dah laen mcm tapi kteowg paksa gak dia mnum wlpn ckit2. Yela kalau x bile nak baeknye kan. Walaupun dia baru di botak tp cepat tol rambut dia tumbuh balik.
My mom & dad dew gak shppg belikan qayyum baju & dew lor ckit brg2 bby kn. Uma aku pown dh lame xdew bby so xdew la brg2 cm 2 dh lg. Pape pown yr sis nak wish cpt2 sembuh yek dak tecik yg botak. Nanti kalau akak free akak datang rumah qayyum lagi lepas raye ea. Sayang MUQRI QAYYUM sgt2.

1 comment:

  1. cian qayyum...huhu...smoge qayyum sehat n cpt jdi pandai...mcm makciksarah...hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...